Thursday, January 8, 2009

PLEASE SAVE PALESTINE!KHAYBAR2X YA YAHUD!JAYSH MUHAMMAD SAWFA YAUD!

LAUNGKAN SAUDARAKU!KHAYBAR2X YA YAHUD!JAYSH MUHAMMAD SAWFA YAUD!

Sedang sy berchatting dengan saudara seislam kita di United States,sy terus bertanya kepada sahabat sy ini apakah maksud laungan di atas tadi.Dan sahabat sy yg berbangsa kulit hitam ini terus menjawab makna laungan tadi which means, "The army of Mohammed Salla Allah alayhi Wa Sallam will come back".Thanks Shakir for ur willingness to help me.Apapun, mari kita lihat situasi di bumi palestine melalui detik2 syahidnya pejuang2 Islam.

Picture 1 : Wahai Saudara Islam Ku!!Anak ini mencuba untuk menyelamatkan Ibu nya yang dalam keadaan kritikal!Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibu nya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir...
Picture 2 : Bagaimana kah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia?


Picture 3: Pejamkan mata anda buat seketika serta bukakan hati anda sudah tentu kalau boleh anda ingin menjadi seseorang yang akan bangun dan membela nasibnya.

Picture 4 : Adakah dunia mendengar suara kami??Yang kini bermandi darah di bumi suci Allah?Selamatkan kami....!

Wahai saudara seislam ku...Selain kita menghulurkan sumbangan kepada insan2 ini,amalkan membaca surah ini selalu..Semoga dengan usaha kita yg sedikit ini dapat memberi pertolongan kepada saudara islam kita dengan Izin Allah dan pertolongan bala tentera ISLAM!Berdoalah :

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Palestine, hancurkanlah rejim zionis!..Amin. ..."

(Lalu bacalah surah Al Fil dibawah ini dan membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah) Ikuti bacaan Surah Al fil pada video ini:

Lipat gandakan doa ini. Kirim kepada 7 orang rakan anda yang lain.. Maka 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 = 823453 orang akan berbuat berdoa, kemudian 823453 X 7 = 5.8 juta orang...InsyaAllah akan ikut berdoa...Saksikan video ini...2009 yang tiada makna untuk mereka..Ibarat menumpang di bumi sendiri..28 DECEMBER 2009.. 310 people killed by israel and 1400 wounded in Ghazza...

1 comment:

Anonymous said...

salamz..oo mas,kau ade affair dgn mamat dr mamat oversea ye...ni nak report ni..hikhik.apapun,sedihlah artikel tu.w/pun skrg israe dah buat gencatan senjata,tp Hamas tetap tidak akan sekali2 leka dgn perjanjian berat sebelah tu.Yahudi laknatullah sentiasa berstrategi dan beranggapan bumi Gaza adalah milik tok nenek dia.kita perlu boikot brg2 yahudi,w/pun ade sesetengah pihak yg kata setakat demo terpekik2 xguna tp itulah spirit juang yg kita ade.Allah sahaja yg akan menentukn hidayah kepada pihak2 mcm ni yg sombong angkuh malah tidak berbuat apa,tetai memegang title Muslim.Wallahua'lam.